Bebaskan Palestin!

Selasa, 17 Jun 2008

Apakah Jus 23 Herba?

Selamat Datang ke Alam Herba Ajaib

Jus 23 Herba ini dihasilkan dari Kanada sejajar dengan GMP dan piawai-piawai HACCP untuk ketulenan, keselamatan dan sanitasi. Dipasarkan di lebih 37 buah negara dan kini tiba di pasaran Malaysia bermula pada 2001. Setakat ini pelbagai penyakit kronik berjaya (dengan izin Allah) sembuh.

Dihasilkan dari ilmu perubatan tradisi Islam dan Cina serta digabungkan dengan teknologi Timur dan Barat. Mengandungi
23 jenis herba semulajadi dari pati yang bermutu tinggi.

Ditambah jus anggur dan pear. Produknya
halal serta selamat diminum. Dibotolkan terus dari Kanada. Produk yang dilindungi insuran bernilai US$5 juta atau jaminan wang anda dikembalikan. Wang akan dikembalikan dalam masa 30 hari sekiranya anda tidak berpuas hati. Ianya telah diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia.

JUS 23 HERBA diformulasi daripada 100% sumber tumbuh-tumbuhan yang terbaik dari serata dunia, dipekatkan sehingga 20x ganda. Kerana itulah sesiapa yang meminum JUS 23 HERBA, kesihatannaya dapat dipertingkatkan dari semasa ke semasa.

Dengan JUS 23 HERBA, ini TIDAK MUSTAHIL !! Kesihatan anda akan dipertingkatkan dari masa ke semasa. Anda boleh lihat perbezaannya dalam beberapa hari sahaja!! Dengan keizinanNya.


Kajian saintis juga mendapati beberapa jenis tumbuh-tumbuhan herba jika digabungkan dengan sukatan yang tepat akan menjadi penawar yang amat mujarab membenteras segala jenis penyakit yang ada di dunia ini kecuali mati.

Tiada ulasan: